klachtenprocedure Kynolexis

Maak je klacht eerst bespreekbaar via een persoonlijk gesprek

Waar gewerkt wordt kunnen klachten ontstaan. Een klacht dient wel te worden opgelost. Als u ontevreden bent over iets of als u van mening bent dat er in jouw geval fouten zijn gemaakt, dan vernemen wij dit graag van u.

Wij zullen uw klacht (en de gevolgen daarvan) altijd proberen op te lossen. We leren graag hiervan. Daarom stellen wij het zeer op prijs als u ons over uw klacht informeert.

Wij houden niet van ontevreden klanten, dat zal u wel begrijpen. Daarom zullen we er alles aan doen om dit te voorkomen. Mocht u ergens ontevreden over zijn, dan horen we dit graag van u.

Het liefst bespreken we uw ontevredenheid in een persoonlijk gesprek. Neem daarom contact met ons op, om uw klacht met ons te bespreken. Vaak is er gewoon een simpele verklaring, en willen we graag hiervoor een oplossing voor bieden.

 

Heeft een persoonlijk gesprek niet tot het gewenste resultaat geleidt? Dan kunt u de klacht middels het bijvoegde 'klachtenformulier' omschrijven en versturen.

Zodra wij over uw inzending beschikken, gaan wij met uw klacht aan de slag en houden we u op de hoogte over de afwikkelingsvoortgang.

Na ontvangst, ontvangt u binnen 7 kalenderdagen een schriftelijk ontvangstbevestiging per mail, waarin wij schrijven:

  • Een korte samenvatting van de klacht
  • Hoe en wanneer wij uw klacht onderzoeken
  • Op welke termijn u naar alle waarschijnlijkheid een antwoord krijgt

Aan de hand van het officiële klachtenformulier horen wij de betrokken partijen binnen onze organisatie. We vormen een zo correct mogelijk beeld van de inhoud en de situatie rondom een klacht. Het is mogelijk dat u op dit punt nog om een schriftelijk toelichting wordt gevraagd, met betrekking tot uw klacht. Indien u in gelijke wordt gesteld, al dan niet geheel of gedeeltelijk, zal u tegemoetgekomen worden met een passende compensatie. Tevens treffen wij intern maatregelen om herhaling van de klacht te voorkomen. Geeft u op ons verzoek van de schriftelijke toelichting geen gehoor, dan komt de klacht na 14 kalenderdagen te vervallen.

Wij zullen er alles aan doen om uw klacht op een, voor u, bevredigende wijzen op te lossen. Het kan echter zijn dat onze reactie u niet tevreden stelt. Of dat uw klacht, in het kader van uw eigen verantwoordelijkheid, niet door onze klachtenprocedure kan worden opgelost. Mocht u hond schade aanrichten aan derden, gezinsleden, zichzelf of andermans bezittingen dan stelt KynoLexis zich hier niet aansprakelijk voor.

klachtenformulier

Vul dit formulier in voor de afhandeling van uw klacht.

Contact