Maak je klacht bespreekbaar via een persoonlijk gesprek
Waar gewerkt wordt kunnen klachten ontstaan. Een klacht dient wel te worden opgelost. Bij KynoLexis zullen wij altijd ons best doen om het de honden en eigenaren zo goed mogelijk naar hun zin te maken. Mocht er onverhoopt toch een punt van ontevredenheid zijn, dan kan daar melding van worden gemaakt.
Als u ontevreden bent over iets of als u van mening bent dat er in jouw geval fouten zijn gemaakt, dan vernemen wij dit graag van u. Wij zullen uw klacht (en de gevolgen daarvan) altijd proberen op te lossen. We leren graag hiervan. Daarom stellen wij het zeer op prijs als u ons over uw klacht informeert.
Wij houden niet van ontevreden klanten, dat zal u wel begrijpen. Daarom zullen we er alles aan doen om dit te voorkomen. Mocht u ergens ontevreden over zijn, dan horen we dit graag van u.
Het liefst bespreken we uw ontevredenheid in een persoonlijk gesprek. Neem daarom contact met ons op, om uw klacht met ons te bespreken. Vaak is er gewoon een simpele verklaring, en willen we graag hiervoor een oplossing voor bieden.
Het indienen van klachten dienst schriftelijk te gebeuren. Stuur een mail naar info@kynolexis.nl of vul dit formulier in voor de afhandeling van uw klacht.
Voor een klacht geldt een behandeltermijn van 4 weken.